Przejdź do głównej zawartości

checkered shirt

Cześć!
Przeglądając dni dodawanych przeze mnie postów większość zaliczamy do weekendów lub okolicy, więc tak będę one prawdopodobnie występowały, mniej więcej co tydzień.
Minione siedem dni nie owocowały zbytnią ciekawością same w sobie. Szkoła, szkoła i szkoła głównie. Pogoda też niestety w tygodniu się dosyć popsuła, na szczęście w każdy weekend już jest pięknie i żal nigdzie nie iść. Postanowiłam sobie, że w piątek wreszcie pojadę po buty do Katowic - tak też się więc stało. Jednak początkowo miałam pojechać tam z mamą, a wyszło, że kolejny dzień z M. <3 (uwielbiam z Tobą jeździć, ale.. :*).


Zakupy zakończyłam wraz z kupieniem drugiej pary spodni dresowych, matko uwielbiam wszystkie! Mój styl przechodzi z jednej skrajności w drugą! Mimo wszystko spódniczki największą miłością, tym bardziej, że w piątek przyszły do mnie dwa cudeńka od choies (mam nadzieję, że uda mi się niedługo zrobić zdjęcia outfitu, który będzie je zawierał). Kolejne dni weekendu spędziłam na odpoczywaniu, imprezce rodzinnej, odpoczywaniu po raz kolejny i małej nauce. Mam nadzieję, że nadchodzący tydzień przywita mnie czymś miłym i będzie bardziej obfity w ciekawe zdarzenia - np. spotkanie z pewną panią, która ostatnio nie ma w ogóle czasu!

Zestaw, który mam do zaprezentowania na dzień dzisiejszy można powiedzieć, że składa się z około czterech rzeczy, z czego główną i tą, która się najbardziej wyróżnia jest na pewno koszula. Połączenie kratki i koronki? Moim zdaniem dosyć odważne posunięcie, lecz wcale nie wyglądające źle. Wręcz przeciwnie. Jest naprawdę nieźle. Reszta to kolor czarny, który moim zdaniem najbardziej pasuje do czerwieni.





koszula: bonprix | jeansy: bershka | ramoneska: diverse | zegarek: domowe zbiory | balerinki: H&M 

Enjoy!

Komentarze

  1. ślicznie!

    thesusansite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w kurtce wygladasz tak dorośle :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, śliczna kurtka! :)
    Długo się już interesujesz stylem i modą?
    Pozdrawiam :*
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na poważniej to dopiero od kilku miesięcy :)

      Usuń
  4. Koszula genialna ! Bardzo ładne zdjęcia, masz łaaadny uśmiech *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna koszula, śliczna jesteś, wspaniała stylizacja cc:
    http://krowokwiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula jest piękna! :)
    co z tego, że kratka i koronka, wygląda świetnie! :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne włosy.

    :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog !
    Wesołych Świąt ! <3



    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podobają Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne zdjęcia!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie prezentujesz się w tej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jesteś. I bardzo ładna stylizacja, akurat na wiosenny spacer ; D

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne zdjęcia. pozdrawiam :) http://s0methingood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

ripped jeans

Cześć!
Kompletny brak weny i motywacji na cokolwiek. Miałam dodać zdjęcia z wakacji, wyszło jak zwykle. Miałam się zająć fotografią, wyszło jak zwykle, meh.

Aktualny post też jest dość spóźniony, ale lepiej kiedyś niż nigdy.


mixed stuffs

Cześć!
Dzisiejszy post jest prawdziwym miksem paru różnych rzeczy, średnio związanych ze sobą. Stwierdziłam, że trzeba czasem odejść od głównego tematu bloga (coś tam z ubrań będzie oczywiście dzisiaj) - dziś bez OOTD! Prawdę mówiąc nie wybierałam się na żadne zdjęcia od czasu Krakowa, więc to pewnie też dlatego.
Wakacje rozpoczęły mi się niestety niezbyt korzystną pogodą - deszcz, zachmurzenie oraz temperatura często nieprzekraczająca nawet 20 stopni. Słabo. Na szczęście od wczoraj pogoda dopisuje (oby tak było dalej) i staram się korzystać z tego jak najbardziej się da. Dzisiaj pół dnia spędziłam nad wodą (mój strój - najlepszy hm'owski - wreszcie doczekał się premiery!)




Lecz teraz chodzę cały czas z różowymi policzkami - tak, nie używaj kremu dalej - i wmawiam sobie, że to zaraz zbrązowieje (raczej powinno tak być haha)! Na jutro mam raczej takie same plany.
Dodatkowo postawiłam sobie cel na tegoroczne wakacje, a mianowicie BIEGANIE! Za mną już (albo dopiero) 2 treningi! Nastę…

captivating

Cześć!
Od zakończenia roku szkolnego ciągle powtarzałam "wznowie bloga od czerwca, będzie po maturach, ładna pogoda, dużo wolnego czasu", czyż nie wyszło jak zwykle?
Sporo czasu mnie tutaj nie było, dużo zmian zawitało u mnie. Koniec liceum, matura, przeprowadzka i wiele innych. Nie ma się co usprawiedliwiać, jestem z natury chyba zbyt leniwą osobą, aby prowadzić takie rzeczy na bieżąco, niestety.
Mimo wszystko, mam plan, aby naprawdę zacząć rozwijać tego bloga, jak nie dla ludzi, to chociaż dla samej siebie, aby była to jakaś moja mini forma pamiętnika, mniej prywatnego rzecz jasna, ale jednak wyjątkowego ze względu na możliwość zobaczenia danych miejsc, sytuacji dzięki zdjęciom, a nie samym wyobrażeniom. Plany, plany, plany. Nie będę sobie nic obiecywać, zobaczymy jak będzie.

Coś z aktualności? Pół miesiąca temu zaczęłam wakacje! Najdłuższe, mam nadzieję, że również i najlepsze 4 miesięczne wolne! (Ale może jednak zrobię coś pożytecznego?)
Wczoraj miałam urodziny, z tej to…