Przejdź do głównej zawartości

mustache

Cześć! Jestem trochę w tyle z dodawaniem postów z Juraty, ale pomyślałam, że przydałoby się tutaj trochę "świeżości". Szkoła już na samej końcówce, jak dla mnie rok szkolny powinien się już skończyć tydzień wcześniej i raczej nikt nie byłby z tego powodu smutny. Pogoda w miarę się trzyma, mam nadzieję, że prognozy zapowiadane na przyszły tydzień sprawdzą w się 100%, w końcu mamy już lato!
Niestety moja szafa jest dość zaniedbana jeśli chodzi o porę roku, dalej wisi mnóstwo sweterków i innych jesienno/zimowych ciuchów. Przydałoby się w najbliższym czasie pojechać na jakieś wakacyjne zakupy. Moim must have na lipiec są na pewno buty - fluxy.
W niedalekiej przyszłości planuję zmianę szablonu bloga. Ten mi się niestety jakoś nie widzi.

Co do dzisiejszego zestawu - bluzka o świetnym materiale! 100% bawełna, przewiewna, idealna na ciepłe dni, jedyny jej mankament to to, że łatwo się mnie. Spodenki, narzutka i do tego buty na obcasie.


Komentarze

  1. też mi się wydaje, że nikomu nie przeszkadzałoby, gdyby rok szkolny skończył się w zeszły piątek :)
    ładna stylizacja! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ladna koszule ;) no i wlosy, genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja :)
    Podoba mi się.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

mixed stuffs

Cześć!
Dzisiejszy post jest prawdziwym miksem paru różnych rzeczy, średnio związanych ze sobą. Stwierdziłam, że trzeba czasem odejść od głównego tematu bloga (coś tam z ubrań będzie oczywiście dzisiaj) - dziś bez OOTD! Prawdę mówiąc nie wybierałam się na żadne zdjęcia od czasu Krakowa, więc to pewnie też dlatego.
Wakacje rozpoczęły mi się niestety niezbyt korzystną pogodą - deszcz, zachmurzenie oraz temperatura często nieprzekraczająca nawet 20 stopni. Słabo. Na szczęście od wczoraj pogoda dopisuje (oby tak było dalej) i staram się korzystać z tego jak najbardziej się da. Dzisiaj pół dnia spędziłam nad wodą (mój strój - najlepszy hm'owski - wreszcie doczekał się premiery!)




Lecz teraz chodzę cały czas z różowymi policzkami - tak, nie używaj kremu dalej - i wmawiam sobie, że to zaraz zbrązowieje (raczej powinno tak być haha)! Na jutro mam raczej takie same plany.
Dodatkowo postawiłam sobie cel na tegoroczne wakacje, a mianowicie BIEGANIE! Za mną już (albo dopiero) 2 treningi! Nastę…

ripped jeans

Cześć!
Kompletny brak weny i motywacji na cokolwiek. Miałam dodać zdjęcia z wakacji, wyszło jak zwykle. Miałam się zająć fotografią, wyszło jak zwykle, meh.

Aktualny post też jest dość spóźniony, ale lepiej kiedyś niż nigdy.


małe jest piękne

Strasznie szybko zleciał mi ten tydzień, mając aż praktycznie cztery dni wolnego (nie licząc kolosa z MiWMu we czwartek) nie zdążyłam się w sumie nimi nacieszyć. Przeleciało jakby ktoś pstryknął palcami. Nie działo się w sumie nic ekscytującego, pogoda nie dopisała niestety. Rozpogodziło się dopiero wczoraj, ale to akurat dobrze, bo wyjście do kościoła w deszcz jest średnio motywujące. Chciałam wykorzystać bardziej pożytecznie ten weekend niż to w rzeczywistości zrobiłam, ale jak zmusić się do czegoś, gdy za głową siedzi ci myśl, że nic oprócz jednej kartkówki z PI nie mam na ten krótki, bo tylko trzydniowy tydzień. Od środy wakacje wiosenne - święta. W końcu będziemy w trójkę w domu, jaworznickim domu. Prawdę mówiąc nie mogę się już doczekać. Na pewno przez ten ponad tydzień, zdążę się porządnie stęsknić za B., ale myślę, że jakoś sobie to odbijemy w przyszłości, w końcu każdy z nas potrzebuje chwili z rodziną. Zaczyna się czas, gdy wolne zacznie poganiać kolejne wolne dni. Wracam p…